A játékfejlesztés jövője 10 év távlatából

Megosztás az iWiW-en

Az alábbi idézet egy 2001-es cikkből van kimásolva az MNO oldaláról — kiemelés tőlem:

A Philos vezetőjével, Vámosi Zsolttal nem volt egyszerű egyeztetni a beszélgetést, amelyre végül két külföldi út között került sor. A fiatal cégvezető úgy véli, a „garázsfejlesztések” ideje lejárt, a kezdeti kísérletezésből iparág lett, az egyprojektes vállalkozásoknak nincs jövőjük.

Csak megemlíteném Notch-ot, aki a Minecraft nevű játékból eddig már több, mint 5 millió példányt adott el (jelenleg €19.95 az ára), de akár lehetne említeni azokat a fejlesztőket is, akik mondjuk az iTunes Store-ban árulják az általuk fejlesztett játékokat és egyéb szoftvereket.

Most persze lehet mondani, hogy több, mint 10 év távlatából könnyű okosnak lenni, de nem ezért másoltam ki ezt a cikket, hanem azért, hogy lássuk, hogy egy-egy cég mennyire meg tudja változtatni a világot. Meg azért, hogy lássuk, hogy tíz év alatt mekkora változások vannak ebben az iparágban. Az a trend, ami akkor egyértelmű volt, mára teljesen megfordult, a kisebb fejlesztőknek kedvezve. Persze jobb ez így, mint ha úgy maradt volna, ahogy a cikkben van, ezt előre nyilván nem lehetett tudni.

Mielőtt hozzászólnál...


Egy hozzászólás megírásakor kérlek, hogy vedd figyelembe a következőket:
  • ne írj trágár, vagy közízlést sértő szavakat
  • ne sértsd meg mások személyiségi jogait
  • ne buzdíts senkit a törvény megsértésére
  • legyél türelmes és előzékeny
Előre megköszönöm, hogy ha hozzászólsz, akkor a fentieket tiszteletben tartod.

Ha esetleg nem találnád a hozzászólásod a többi között, akkor gondolj arra, hogy az azért van, mert valószínű, hogy a fenti pontokat nem vetted figyelembe...

Itt lehet hozzászólni!