Hátha szüksége lesz rá…

Megosztás az iWiW-en

A múlt csütörtök óta hívogatott valaki ismeretlen számról, napjában két-három alkalommal. Nem szeretem azokat a hívásokat, ahol ismeretlen számot ír ki a telefon, így ha ilyen van, akkor általában fel sem veszem. De most ha fel akartam volna venni, akkor sem nagyon tudtam volna, mert olyan rövid ideig hívtak, hogy mire felemeltem volna a telefont addigra a hívás meg is szakadt.

Tegnap a sokadik nem fogadott hívás után mégis csak felvettem és nagyjából a következő képpen zajlott a beszélgetés:

Én: Halló, tessék?
Ismeretlen szám: Jó napot kívánok, X. Y. vagyok és az Y. Z. Kft. megbízásából hívom Önt. Alkalmas időben zavarom?
Én: Hátööö… aham… mondja csak… (ekkor már éreztem, hogy megint rám akarnak sózni valamit…)
Ismeretlen szám: Remek borotváink vannak és amennyiben most megrendelne egyet ebből a nagyszerű termékből, abban az esetben a borotvát ingyen megkaphatná, Önnek csak a postaköltséget kellene fizetnie, ami 790.- Ft. Érdekelné Önt az ajánlatunk?
Én: Köszönöm szépen, de nem, mert van borotvám…
Ismeretlen szám: Igen, igen, de ha most megrendelné ezt tőlünk, akkor össze tudná hasonlítani a kettőt és ha úgy dönt, hogy mégis az általunk küldött termék a jobb, akkor sem kellene fizetnie érte semmit és csak annyiba került, amennyi a postaköltség volt.
Én: Értem, de már régóta ugyanazt a borotvát használom és meg vagyok vele elégedve, így nincs szükségem másikra, köszönöm.
Ismeretlen szám: Igen, de hátha mondjuk egy hét múlva meg szüksége lesz rá… ha összehasonlítaná a kettőt, akkor láthatná a különbséget is.
Én: Köszönöm, de nem.
Ismeretlen szám: Hogyne, persze. Viszont akkor tudnánk az Ön hölgy ismerőseinek női borotvákat ajánlani…
Én: Kedves Uram… köszönöm, de tényleg nincs erre sem semmi szükségem…
Ismeretlen szám: Rendben. Akkor még csak annyit szeretnék elmondani, hogy az X. W. Kft. adatbázisából jutottunk hozzá az Ön telefonszámához. További szép napot kívánok, viszonthallásra…
Én: Köszönöm, Önnek is, viszonthallásra…

Na… hát pontosan ezért nem szeretem felvenni a telefont, ha ismeretlen számról hívnak. Biztosítási, tőzsdei és egyéb ajánlatokkal keresgélnek meg, mindenféle ingyenes(nek látszó) kétszemélyes wellnesshétvégéken át egészen az ilyen borotvákig, számomra teljesen ismeretlen adatbázisokra hivatkozva (ahol szerintem a hozzájárulásom nélkül szerepel a telefonszámom).

Persze nem az a bajom, hogy egyszer felhív és megkérdezi. Az a bajom, hogy mondom, hogy köszi, de nem kell és akkor erőszakoskodik még jópár percet, hogy ha esetleg ez nem tetszik, akkor van másik ajánlata. Persze a fenti eset még elég jónak mondható, mert írhattam volna most a hetekig telefonálgató biztosító cégről is, aki nem akart leszállni rólam és a végén már majdnem hogy fenyegetett, hogy legyek az ügyfelük…

Legközelebb ha ismeretlen számról hívnak, kapásból kinyomom a telefont akkor is, ha épp egy leendő Ügyfél hívna első alkalommal. Az legalább van annyira intelligens, hogy a második hívás után rájön, hogy le van tiltva a hívószámkijelzés a mobilján, visszakapcsolja és felhív újból…

2 hozzászólás “Hátha szüksége lesz rá…” bejegyzésre

  1. Borbás Zoltán says:

    Csaba! Az a borotvás zaklatás nem igazán jó példa! Májustól használom a 790 Ft-os borotvát, fanasztikus minőség! Talán nem minden az aminek látszik!

  2. Csaba says:

    Értem én, biztos van több olyan termék vagy szolgáltatás, amit telefonon árulnak és jó minőségű, legyen az akár ez a borotva, vagy bármi más. Nem is a minőségét kifogásoltam a terméknek a bejegyzésben, hiszen azt nem is ismerem.

    Leginkább az a bajom, ha a beszélgetés elején elmondom, hogy köszi, de nem kell (mert ami most van, azzal meg vagyok elégedve) és utána még percekig erőszakoskodik a telefonban, nem akarja letenni.

    Ha ugyanezt pl. e-mailben csinálja valaki, akkor azt spam-nek hívják és büntetik. Pedig az e-mailben érkező spam ehhez képest sehol sincs, mert rossz esetben is 2 másodperc alatt a kukában landol (ha egyáltalán átmegy a spamszűrőn) és nem is látom többet. Itt meg az illetőt szinte nem lehet lerázni (ha csak ki nem nyomom a telefont beszélgetés közben, de azért annyira neveletlen meg talán mégsem vagyok).

    Szóval a bajom nem a termékkel, hanem a reklámozás módjával volt/van.

    Egyébként örülök annak, ha jó minőségű a termék és Neked inkább elhiszem (mert ismerlek), mint az illetőnek, akivel beszéltem telefonon (akit viszont nem ismerek). De tegyük fel, hogy most kedvet kaptam volna hozzá, hogy rendeljek egyet. Hogy hívnám őket vissza, hogy bocs, küldjetek mégis egyet? Látod, ezért sem a legjobb módszer ez a fajta reklám. 🙂

Mielőtt hozzászólnál...


Egy hozzászólás megírásakor kérlek, hogy vedd figyelembe a következőket:
  • ne írj trágár, vagy közízlést sértő szavakat
  • ne sértsd meg mások személyiségi jogait
  • ne buzdíts senkit a törvény megsértésére
  • legyél türelmes és előzékeny
Előre megköszönöm, hogy ha hozzászólsz, akkor a fentieket tiszteletben tartod.

Ha esetleg nem találnád a hozzászólásod a többi között, akkor gondolj arra, hogy az azért van, mert valószínű, hogy a fenti pontokat nem vetted figyelembe...

Itt lehet hozzászólni!