Tegnapelőtt kaptam egy hírlevelet az egyik hazai domain-regisztrátortól, a következő szöveggel:
Tisztelt Ügyfelünk,
felhívom a figyelmét arra, hogy ha új .hu végződésű domaint rendel, nem elég azt befizetni, hanem a rendelés visszaigazolásában leírt okmányokra is szükség van. Új domain, új igénylő, másként soha nem lesz bejegyezve.
Valószínű, hogy sokunknak ismerős a helyzet: az Ügyfelek nem olvassák el a szükséges instrukciókat, sokszor egyáltalán nem érdeklik őket a formaságok, a maguk elképzelése alapján megpróbálják megoldani a feladatot (sokszor rosszul), majd utána panaszkodnak, jönnek az e-mailek és a telefonok, mert nem értik, hogy mit az, amit nem csináltak jól.
Tegnap jött az előző hírlevél folytatása:
Tisztelt Ügyfelünk,
kapja minden aktív ügyfél.
Elnézést kérek azoktól akik nem értették a levél feltételes mód értelmezését, mivel azt mertem feltételezni, hogy ezt a nyelvtani szabály minden magyar honfitársam értelmezni képes.
A ha szócska jelzi a mondatban a feltételes módot, ha rendel új.hu domaint.
Mégegyszer bocsánat a merész feltételezésemért.
Annak ellenére, hogy maximálisan megértem a hírlevélküldő problémáját, úgy gondolom, hogy hirtelen felindulásból nem lehet hírlevelet kiküldeni. Méreg ide, bosszankodás oda, de mégis csak ezekből az emberekből élünk…
Azért arra kíváncsi lennék, hogy erre a második levélre még hány olyan válaszlevél érkezett, amiben még sokan mindig nem értik egészen az eredeti problémát… 🙂
Azt, hogy ki küldte a fenti hírlevelet, azt szándékosan nem írtam le, mert nem az, hanem a hogyan a lényeg.
Mielőtt hozzászólnál...
Egy hozzászólás megírásakor kérlek, hogy vedd figyelembe a következőket:
Ha esetleg nem találnád a hozzászólásod a többi között, akkor gondolj arra, hogy az azért van, mert valószínű, hogy a fenti pontokat nem vetted figyelembe...